dissabte, de gener 14, 2006

El trident tecnològic del tecnosexual

Després que han passat les vacances de Nadal, miro enrera i veig que entre el Tió, el Pare Noel i els Reis Mags d'Orient els regals rebuts conformen una montanya ben alta; em sorprèn una mica perquè no crec que m'ho mereixi ni de bon tros, però no farem un lleig i els disfrutaré.
Roba, bambes, colonia, un cinturó, una bitlletera, diners... i la iPod nano (reproductor mp3) d'Apple que me l'ha regalat la pititeta i que ha estat el regal estrella. He de reconèixer que em farà molt de servei, perquè en els viatjes d'anada i tornada amb el cotxe de línia entre Lleida i Saragossa em serà una grata companyia.
El funcionament de la iPod és molt senzill; les tecles de comandament són tàctils, el disseny és preciós, no pesa gens, no ocupa gaire espai i el so té molta qualitat. És una obra d'art, una joia pels amant de la tecnologia, tal i com deia en Turkil el setembre passat.
Abans de tornar cap a Saragossa, la pititeta ja es va encarregar d'omplir-me la iPod de cançons; després de sis dies per les terres manyes, les cançons que més he escoltat són Bad Day de Daniel Powter, Just Feel Better de Santana i Life Vest Under Your Seat de Pedro Guerra.
Sempre havia estat reaci a les noves tecnologies (malgrat ésser estudiant d'enginyeria industrial); vaig ser dels darrers de la meva edat en dur mòbil, fins fa tres anys i mig desconeixia el que era un mòdem i qualsevol tipus de correu que no portés un segell..., però ara reconec que no m'importaria formar el meu propi trident tecnològic format per la iPod, un Motorola V3 i una PDA, amb l'ordinador portàtil a la banqueta per si algú es lesiona.
La iPod i el portàtil (un Toshiba Satellite A80-117) ja els tinc. El meu actual mòbil és un Siemens C60 i només té un any i mig de vida, així que encara va bé; li hauria de canviar la carcassa perquè de tant que ha caigut al terra està una mica trencada i de tant en tant s'apaga, però en línies generals va bé. Respecte la PDA, tres persones del meu voltant se l'han comprada i em fa gràcia; sincerament, no la necessito per rés: tinc la típica agenda de paper, no necessito GPS perquè no tinc ni cotxe, ni carnet amb punts ni sense punts..., i coi, no sóc tan important com per dur-n'hi una.
Fa temps vaig veure un reportatge que explicava una possible alternativa als metrosexuals, els tecnosexuals; qui sap... potser en breu es posen de moda.
És curiós el que pot passar si un li dona via lliure a la seva ment; si més no, la prova, en aquest post.

3 Comments:

Blogger pititeta said...

Anem a pams, que veig q en tinc p ua estona i estic treballant, però no puc deixar akesta resposta per després...
1. El concepte de que el teu mòbil està bé és força discutible (jo crec que NO està bé), em diràs que sóc la consumista boia, però un mòbil que s'apaga, que es cau a peces i q tant aviat té so com no per mi que, molt, molt bé, no està
2. No vas més enllà, tecnosexual, el V3 és un mòbil preciós (pa mi lo quisiera!), però si ets un tecnosexual no pots tenir un V3... has de tenir un mòbil q tingui pda targeta de memòria... El problema és que són una mica grans..
Si t'hi fixes en això dels `mòbil s'ha passat de "el milllor mòbil és el més petit" a "el millor mòbil és el més pla" i ara "el millor mòbil és el que fa més coses"
3. Tothom és prou important per dur una PDA, encara recordo un examen de comptabilitat on un alumne no portava calculadora sinò PDA i cada cop q li dinava a un numero per a fer les operaciosn la PDa feia soroll i li va faltar molt poc pq li fes menjar la PDA i el exmaen, tot juntet i ben amanit
4. El que ve ara és el übersexual, una cosa així com... VUELVE EL HOMBRE, però em dóna a mi q akests clixés van més de pressa que les persones
5. El problema no és dónar via lliure a la ment. El problema és que portes tot el dia estudiant i qn has escrit el post ja estaves boi del tot, jejeje
6. Petonets

15 de gener, 2006 11:41

 
Blogger pititeta said...

Quin munt de faltes, això passa per escriure depressa i no llegir..
No el tornaré a escriure perquè tinc feina (són les 11'45, merdamerdamerda!!!)... "Tengo dignidad y estoy ocupada", que deia la Bridget
Pompeu, perdona per les patades al diccionari

15 de gener, 2006 11:44

 
Anonymous Anònim said...

Tu necesites una pda. Hi ha un programa que el carregues i espanta els mosquits (fa ultrasons), un altre que converteix la pda en una llanterna, si tens wifi a la pda i amb la ajuda ipstunt pots parlar gratis per telefon a tot el món, jocs, despertador, mp3, fer-te recordar de quan es el meu cumpleanys. Realment crec que en necesites una!

03 d’abril, 2006 17:32

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home