dimarts, de desembre 06, 2005

El restaurant

Si sou observadors us haureu fixat que en la columna de la dreta hi apareix, des d'ahir, dues noves seccions anomenades El restaurant i Comentaris de restaurants. Sabeu de la meva afició per anar a sopar; per mi és l'excusa perfecta per disfrutar de la companyia de gent, parlar amb traquil·litat, del·leitar-se amb un bon menjar...., jo quasi ho definiria com la vetllada ideal.
La primera secció farà referència al darrer restaurant on he anat i en ella hi tribareu una breu informació sobre què hi podeu menjar, el seu ambient, el que jo vaig prendre i el preu corresponent... Atès que alguna setmana és possible que tant el divendres com el dissabte vagi a un restaurant, per tal d'evitar que el local visitat divendres només resti publicat un dia, podria ser que en la secció apareguin els dos darrers restaurants.
M'agradaria acompanyar aquesta secció amb la corresponent targeta del restaurant; com sabeu me'n faig col·lecció tal i com us vaig dir en un post del mes de juliol, però encara desconec com incloure una imatge en aquesta part del bloc. Si algú sap com fer-ho, si us plau, que m'escrigui un comentari amb la explicació.
La segona secció us ofereix la opció de poder escriure un comentari, evidentment sobre la vostra opinió d'algun restaurant; és una manera de saber la vostra opinió, podeu recomanar altres restaurants... Només cal que cliqueu la icona Sign my guestbook click here i accedireu a una web on podeu redactar la vostra opinió.
Espero que us sigui de profit (mai més ben dit) aquesta secció.