dimarts, de desembre 13, 2005

Togos con la selección

En el grup G del Mundial d'Alemanya 2006 hi ha una selecció que em té el cor robat, Togo. No tenia ni el més mínim coneixement d'aquest país i ha estat gràcies al futbol que l'he descobert (perque després diguin que el futbol no ajuda a augmantar la cultura, la cultura geogràfica és clar, perquè una altra ho dubto).
TOGO. M'encanta aquest nom; és divertit, desenfadat, curt, impactant... Tant de bo reparteixin la seva alegria i colors que van mostrar durant el sorteig dels grups de la fase final durant el decurs del campionat. Són debutants en un mundial així que estar en aquesta fase final ja és tot un regal per ells.
La República de Togo limita amb Burkina Faso, Ganha, Benin i l'oceà Atlàntic; la seva capital és Lome, té una extensió de 56.000 km2 i una població de 4.909.000 habitants. La densitat d'habitants és de 86,4 hab/km2, la mortalitat infantil de 81,5 per cada 1.000 habitants, l'esperança de vida de 49,7 anys, la població urbana del 35,1% i l'alfabetisme entre homes és de 24,6% i de 53,1% entre dones; l'escolarització de tercer grau és del 3,7% i l'idioma oficial és el francès, entre altres idiomes africans.

4 Comments:

Blogger pititeta said...

Per als que no som masa aficionats al futbol ja ens posaràs al dia de la trajectòria d'aquest equip al llarg del campionat.
Petonets

20 de desembre, 2005 15:14

 
Blogger pititeta said...

Perdó per la falta del comentari anterior (ja sé que s'escriu "massa", no masa")
El spam poison, molt, molt no funciona, no??
jejeje

20 de desembre, 2005 15:17

 
Blogger chico_ostra said...

Me tornat ha llegir lo del Spam Poison i no evita que s'escriguin comentaris spam.

L'Spam Poison el que fa és evitar que accedeixin a les webs que tinc enllaçades i deixin correus spams als demès. És a dir, un spamer que accedeixi al meu bloc i em deixi un correu spam, serà incapaç de accedir al teu bloc.

El que no em vaig fixar és que no evitar que al meu lloc web m'en puguin deixar de correus spam.

No tot és pèrfecte. Hauré de buscar alguna protecció. De totes maneres considero que la tasca del Spam Poison és interessant, oi?

20 de desembre, 2005 23:13

 
Blogger Sisco Sampietro said...

Primer FORÇA ITÀLIA. Si cau eliminada anirem amb TOGOOOOOOOO!

21 de desembre, 2005 18:07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home