diumenge, de març 05, 2006

Fira Natura i Animac

Ipcena és una entitat ecològista de les terres de ponent que anualment organitza Fira Natura, una fira sobre medi ambient, ecologia, productes ecològics... En ella s'hi organitzen conferències, tallers, projeccions... i una gran quantitat d'empreses relacionades amb la sostenibilitat, les energies renovables, les teràpies naturals i els productes artesanals i ecològics es donen cita durant aquest cap de setmana.
Com a voluntari em vaig encarregar de vendre entrades i samarretes i estar al punt d'informació, entre altres tasques. A més, vaig poder gaudir de temps per poder donar una volta tranquil·lament per la fira. Va ser una molt bona experiència.
Dissabte per la tarda vaig anar amb la pititeta al Animac (Mostra Internacional de Cinema d'Animació) on vaig poder deleitar-me d'una pel·lícula de l'any 58, que ens va permetre assabentar-nos de les animacions que es podien fer a finals dels 60, i d'un seguit de curtmetratjes molt originals que recollien lo milloret del panorama d'animació a nivell de curts. Recomano a tots els que puguin que per la oncena edició hi vagin a fer una volteta; personalment trobo que és una iniciativa molt i molt atractiva.