diumenge, de febrer 26, 2006

Divendres, dissabte, diumenge

Divendres
Al vespre vaig assistir a una reunió de voluntaris de Fira Natura, organitzada per una entitat ecologista, Ipcena. Em van assignar al grup de treball de manteniment, anomenant entre ells com grup SOS, i les tasques dels integrants d'aquest grup consisteixen en ocupar-nos de qualsevol imprevist que puguès succeir durant la fira.
Per la nit vaig anar al restaurant Sant Bernat on vam fer una calçotada amb la familia de la Pititeta i vam estrenar el Mini negre que s'han comprat.
Dissabte
Pel matí vaig anar a correr pel riu i per la tarda vam anar a la rua de carnestoltes.
A migdia, vam celebrar el Dijous Gras amb dos dies de retard i ens vam possar ben tips de morcilles, llangonissa i xoriços; llàstima que no ho vam poder celebrar al camp com mana la tradició.
Per la nit tenia un sopar d'euperos, companys amb qui vaig estudiar la carrera a Lleida; vam sopar al Mamma Mia una pizza Parrots (pizza per a quatre persones), observeu la imatge de la pizza que està tallant un dels amics amb qui estava ; vam fer un beuret al Cal Maros i un parell de partides al futbolint, vam posar oli a les articulacions al Fissure i vam ballar al son de la música a L'Antic.
Diumenge
Pel matí vaig anar a la Cursa de Llits, un espectacle que fins avui mai havia vist mai. Potser l'any vinent montem amb els de la colla un "llit solar" per baixar pels carrers.
Per acomiadar el cap de setmana de carnestoltes el pare del chico_ostra va elaborar el coctel Super Happy Fiesta; ja és un expert en això de fer coctels i gairebé està al nivell del Joel Goodsen de la pel·lícula Risky Business.
De tornada cap a Saragossa, he acabat el llibre Aquí sale hasta el apuntador, un llibre sobre anècdotes del món teatral de Fernando Fernán-Gómez.