dilluns, de març 20, 2006

Menjar intel·ligent?

Dissabte per la nit vaig anar amb la Pititeta a sopar a un restaurant anomenat Zenfood. El nom m'atreia força, especialment per aquest nom que el relaciono, no se si equívocament, amb la filosofia zen; l'ornamentació del restaurant consitia en un d'aquests locals actuals de disseny minimalista molt elegant. A més, ens vam adonar que el restaurant en qüestió s'anomenava Zenfood (Intelligent food); fins llavors havia escoltat lo de menjar de qualitat, fast food, slow food... però mai havia associat aquesta paraula amb el menjar.
Vam decidir entrar-hi; de pimer vam sopar un picapica a base de patates braves, calamars a l'andalusa i musclos al vapor; de segon ens vam partir musaka d'auberginia i brotxetes de peix; de postre tots dos ens van decantar pel puding de xocolata.
Durant el sopar no vaig detectar en cap moment que el menjar fos intel·ligent (la conversa que el peix, els musclos i l'auberginia em van donar va ser nul·la i per tant va ser impossible analitzar les seves respostes), era bo, però no llest; tampoc em vaig entretindre en fer cap test que mesuri el grau d'intel·ligencia perquè no era el moment més adient. A posteriori del sopar, jo tampoc he experimentat cap canvi en el meu cervell, ni per a bé ni per a malament... almenys concientment.
En fi, a veure si algú em pot aclarir aquest enigma sobre el menjar intel·ligent perquè cada cop que hi penso tinc la sensació que m'estic tornant més tonto.

4 Comments:

Blogger pititeta said...

Jo entenc intelligent food com una manera de dir que s'ha de menjar de manera sana i amb cap (si et vas fixar en la carta no hi havia callos ni fabades), sino q podies prendre un menú força equilibrat, diguéssim.
El nom de Zenfood no sé si es deu a relacionar el restaurant amb la corrent Zen o si el restaurant té alguna relació amb el gimnàs Zenkiu q està al cantó (que no sigui com els productes Nestlé, q tots són Nes...: Nescafe, Nestea...) i lligaria amb la idea de menjar sa. Seria com una especie de Mens sana in corpore sano.

26 de març, 2006 22:22

 
Anonymous Anònim said...

Ha veure.....

La gent que menja fabada no es menys inteligent que vosaltes.

Jo també hi he estat i el menjar no em va agradar (mini menu calentat), recordo amb carinyo un consomé super saludable fet amb aigua i una pastilla avecrem.

Els amos del restaurant són els del gimnàs i també ho eren abans quan hi havia el restaurant de tapes vasques.

Recomano de totes totes el Zeke (potser si que el nom prové de zoquete) però fan uns plats de conya amb cuina elaborada i per preu similar.

Aconsellable per qui vulgui sopar aire (molt saludable i no engorda)

03 d’abril, 2006 02:43

 
Anonymous Anònim said...

Em sembla molt que tothom qui ha escrit aquí i sobre aquest restaurant no té gaire cultura gastronòmica!
molt parlar de buscar la sensació "Zen" però ni tan sols saben el que significa...menjar sà..
Segur que cada dues setmanes, aproximadament, estan anant a menjar al famossísim Burger King
mmmhh..que delicioses aquestes hamburguesses!!deuen pensar!!!

Jo he anat a sopar a aquest restaurant en concret "ZENFOOD" i sincerament m'ha agradat moltíssim!!és un clima molt relaxant i far pair el menjar que dona gust.
tenen dues cartes completíssimes i hi ha de tot, des de parrillades de peix, steack tartars fins a menús diaris que molts restaurants de Lleida els agradaria poder realitzar com a carta al cap de setmana, però no tenen prou qualitat ni servei!!!

L'altre dia vaig anar-hi a fer unes braves i una cerveceta, i a que no sabeu que em vaig trobar?
un projector!! en aquest restaurant ja disposen de 5 televisors i ara a més a més un projector!!és maravellós poder veure un documental del National Geographic mentres estàs menjant!!!
si!!!!continueu així!!!!

14 de juny, 2006 01:31

 
Anonymous Anònim said...

Jo tambe he anat a menjar a aquest restaurant i em sembla q lo unic inteligent que he trobat ha estat el compte, esclar inteligent per al restaurant no per a mi.
Vaig decidir anar amb uns amics un dia a dinar y en cuan vam surtir vam anar a fer alguna tapa a algun altre restaurant proper pq la gana no es q sigui molt inteligent si es aixo el q volen dir.
aixi q no el recomano a ningu.
ah!!! i de alta cualitat ni pensar-ho almeñs els muslos de anec congelats amb bolets de llauna rescalfats.

aixi q crec q el mes inteligent q puc fer es no menjar almeñs el menja (inteligent????) que alli mofereixen

27 de març, 2007 21:28

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home