dimecres, d’agost 31, 2005

Col·laborant amb Greenpeace

Cada any acostumo a comprar-me alguna peça de roba dels diferents productes que la ONG Greenpeace anuncia per la seva web (www.greenpeace.es) amb la fi de col·laborar amb la bona gestió medi ambiental.
Aquest any m'he decidit per una samarreta blava de màniga curta amb un dibuix en que el simbol que representa l'energia nuclear es converteix en un aerogenerador eòlic; un petate de color cru amb el nom de la ONG en vertical i un parell de xapes. Aquest any han introduit un canvi de disseny en les sudaderes i les samarretes ja que els dibuixos que hi aparèixen són de l'empresa Kukuxumusu.
M'ha sobtat la rapidesa amb que han arribat els productes a casa; de fet vam fer la comanda via internet dimecres pel matí i en 24 hores ja ens ha arribat.
La veritat és que estic molt content amb les meves noves adquisicions i us convido a tots a que feu el mateix.

6 Comments:

Blogger pititeta said...

A mi també m'agradava la dessuadora aquella! És molt xuli ( q la gent vagi a la web i ho miri ja!!), s'accepten regals!!
Petonets

01 de setembre, 2005 13:42

 
Blogger chico_ostra said...

És el primer cop que sento (o llegeixo millor dit) la paraula "dessuadora" en lloc de "sudadera".

Merci Pompeu-a

01 de setembre, 2005 13:54

 
Blogger pititeta said...

"Sudadera" com tu dius, és un barbarisme, com tu, que ets un barbar!! (diferent de barman i de Batman, bé, deixe'm-ho... Com es nota que demà hi ha examen!!!)
Petonets!!

01 de setembre, 2005 23:24

 
Blogger pititeta said...

Si no és per la paraula en sí... La gràcia està en fer-li la punyeta al blogger (captis la seva fina ironia al anomenarme Pompeu-a), però sempre de bon rotllo!!!
Aquestes xapes són molt maques... em sonen d'alguna cosa!
Molts petonets

04 de setembre, 2005 18:39

 
Blogger pititeta said...

Si no és per la paraula en sí... La gràcia està en fer-li la punyeta al blogger (captis la seva fina ironia al anomenarme Pompeu-a), però sempre de bon rotllo!!!
Aquestes xapes són molt maques... em sonen d'alguna cosa!
Molts petonets

04 de setembre, 2005 18:39

 
Anonymous Anònim said...

Molta dessuadora, jaqueteta, sudadera i hòsties, però qui la REGALAAAAAAAAAA??????????

07 de setembre, 2005 19:27

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home