dimecres, de juny 29, 2005

Sobre dues rodes

Durant aquest darrer mig any la bicicleta s'ha convertit en el meu mitjà de transport diari. Sempre havia utilitzat la bicicleta, però com un element de lleure per caps de setmana i l'estiu, però mai com un mitjà de transport interurbà a diari. La veritat és que és un mitjà de transport ràpid, còmode, no comporta problemes d'aparcament i contribueix amb el medi ambient al no emetre partícules contaminants.
Potser fem un ús excessiu i innecessari dels cotxe; cada cop és més freqüent agafar el cotxe per anar a un lloc que està a 15 minuts a peu de casa!! A més, al final acabem aparcant a un lloc més proper de casa nostra que del lloc on pretenem anar, i això després de donar 20 voltes abans de trobar aparcament!!
Tant de bo les ciutats apostessin per la implantació de més carrils bici i tant de bo la gent apostés per aquest mitjà de transport sobre dues rodes.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Carles... Estic d'acord amb tot el que dius sobre la bici, jo també penso el mateix. El meu company de pis a Barcelona és un amant de la bici i un pro ús de la bici que fins i tot prticipa en activitats per promocionar-la. Ell també la fa anar molt per desplaçar-se i m'ha parlat molt sobre els seus avantatges. La veritat és que seria una solució magnífica per moure's per les ciutats. A Barcelona de fet es veu molta gent que es mou en bici i sembla que va en augment. De totes maneres jo penso que de moment les coses encara no estan pensades per facilitar que la gent utilitzi aquesya manera de moure's. La distribució d'espais dels carrers i el seu disseny està pensat per als vehicles motoritzats i la bici està marginada. A més anar en bici, si no és per carril-bici, ningú em negarà que és força perillós. Les coses haurien de canviar. Per cert, Carles, està molt bé això del blog. Salutacions...

29 de juny, 2005 20:41

 
Blogger pititeta said...

Estic d'acord amb l'Oscar en què les ciutats, especialment les ciutats petites les infraestructures no estan previstes per a l'ús de la bici ni existeix una cultura de respecte cap als usuaris de la bicicleta (gent que aparca als carrils-bici...)
Crec que seria més fàcil i còmode que el carril bici no passés justament pel costat d'on passene ls cotxes sinò que hi hagués algun tipus de corera divisòria.
Felicitats pel blog i segueix així

El teu exercit de fans

29 de juny, 2005 21:12

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home