dijous, de juliol 14, 2005

La meva col·lecció

Tothom en aquesta vida ha de col·leccionar alguna cosa: sobrets de sucre de bar, papers de carta, bolígrafs, segells, etc. Tant és el que es col·leccioni, dona igual la poca vàlua del contingut en si de la col·lecció, el que importa és col·leccionar quelcom. No val a dir que de petit vaig fer la col·lecció de cromos del Mundial de futbol del 94 o de la pel·lícula del Batman, em refereixo a una col·lecció per adults que pugui durar tota la nostra vida. L'Antonio Gala col·lecciona bastons, en Carod-Rovira els "Not Disturb" que es posen als panys de les portes dels hotels i la Isabel Gemio banos. Són exemples de col·leccions que han acompanyat durant molt de temps aquests personatges i de ben segur que seguirant fent-ho. Doncs bé, la meva col·lecció són les targetes de restaurants; sí, aquells trossos de cartolina amb el logotip del restaurant i la seva adreça. En tinc un total de 73 targetes.
Per cert, qualsevol ajuda en l'aportació de tarjetes en la meva personal col·lecció serà gratament rebuda. A tots aquells que algun cop us heu recordat de la meva col·lecció i heu agafat una tarjeta per mi, moltes gràcies.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Carles,

Veig que aquesta és una col·lecció "apetitosa", jeje.

15 de juliol, 2005 13:12

 
Blogger chico_ostra said...

Efectivament, és una col·lecció molt apetitosa, però també és una col·lecció una mica cara, ji ji ji.

18 de juliol, 2005 00:27

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home