diumenge, de desembre 24, 2006

Nit Bona rockera i musical

A casa meva el dia fort de celebració és la Nit Bona, on ens reunim amb els tiets que viuen a Barcelona. Aquest any em canviat la tradició de que cadascú haguès de fer un regal a cada membre de la familia i ho hem substituït per l'amic invisible; d'aquesta manera nomès havíem de fer un regal a la persona que ens tocava segons un sorteig. A mi em va tocar fer-li un regal a la meva tata i li vaig comprar la RoxBox, un recopilatori de quatre cds i un dvd de Roxette; la veritat és que ma germana s'està tornanet tota una apasionada per la música.
A mi el regal me'l feia el meu pare i em va comprar una guitarra acústica de segona mà de color negre!!!!!!!!!!!!!!!!! És una passada, m'encanta. Ara tinc que aprendre a tocar-la, ja que no tinc ni idea. Sempre he pensat, no se exactament perquè, que tothom en aquesta vida hauria de saber tocar un instrument. Jo vaig estar un any en un grup de grallers on tocava diferents tambors (no se si es diuen timbals o com), un Nadal em van regalar un petit bongo molt bonic que mon pare va comprar a París i ara per fi tinc una guitarra. Ara nomès falta posar-li nom; havia pensat en Roxi, abreviació de Roxette ja que a ma germana li he comprat el disc de Roxette, no se. Si teniu alguna idea...
Després dels regals, a sopar en familia. Ens vam posar les botes amb el deliciós menú; de primer vam prendre canapès, ibèrics, formatge i patè; de segon mil fulles de xai i de postre torrons, fruits secs, neules i polvorons. La sobretaula es va allargar fins les sis de la matinada...
Evidentment, en comptes d'acompanyar la vetllada amb nadales, Roxette ens va amenitzar la nit amb un altre tipus de música.