divendres, de desembre 08, 2006

Cinema, restaurant i discoteca

CINEMA: El Ilusionista
Gairebé dues hores d'una pel·lícula sorprenent, molt i molt recomanable. La recreació de l'època és molt bonica i la trama argumental està bé, però és que el final fa que aquesta pel·lícula es converteixi en un film excel·lent. No us deixarà indiferents (sinopsis).
RESTAURANT: Tastapans L'exteriorment del local reprodueix la forma d'un bus, fet que m'ha atret molt, però el seu interior no va d'acord amb la seva fisonomia externa, ja que pensava que hi haurien ormaments que recordessin o simulessin que s'està dintre d'un autobús, però no és així; el seu interior és el d'un restaurant normal. És pot sopar a base de tapes, entrepans amb pa de crep, amanides i algun altre plat. Vaig anar a sopar amb la pititeta i vam sopar a base de tapes de primer (champinyons amb juliver, patates braves i unes croquetes) i de segon vam demanar una amandida i una crep (plena amb pebrot, tonyina...). El restaurant és molt elegant i el menjar és molt bo. Em va agradar.
DISCOTECA: Pachá No hi havia anat mai a la discoteca Pachá de Lleida; em va agradar anar-hi tot i que no crec que el converteixi en un lloc que freqüentaré a partir d'ara. La música que van posar era bàsicament regueton (tot i que m'havien dit que el tipus de música que punxen és house). En aquest cas es tracta d'una discoteca de tamany mig i és força bonica, però l'estil de música no em va agradar especialment, tot i que no vam parar de ballar.

1 Comments:

Blogger pititeta said...

És que la pititeta és la canya!!!! Jo sí que hi havia estat a la Pachá, però u dijous universitari, que la música fins a les 3 era més de paxanga i després sí que van posar house.
El proper dia vull anar al River!!!
Súper petooons!!!

10 de desembre, 2006 22:41

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home