dissabte, de desembre 23, 2006

De vacances

Dissabte per la tarda nit vaig disfrutar d'una jornada de vertaderes vacances. Sense necessitat de fer malabarismes per combinar oci i estudi, sabent que en aquestes dues setmanes de festes hi ha temps suficient per fer feina i disfrutar del temps lliure. Vaig quedar amb la pititeta per donar una volta pel carrer Major per mirar aparadors tranquil·lament; vam comprar algo per brenar i ens ho vam menjar tot passejant per la ciutat plena de llums i colors nadalencs; vam fer una ullada per la Rambla de Ferran on hi ha instal·lades moltes parades de hyppies, on em vaig comprar un parell de pulseres de cuir molt xules. Després vam anar a sopar al Libanès Xix Kebab, on ens vam partir un mutabal i un humus, que són una espècie de puré de nous i cigrons respectivament i de segon ella va prendre un farafel i jo un kebab. Tot seguit vam anar al cinema a veure la pel·lícula The Holiday, una comèdia romàntica nadalenca interpretada per l'enigmàtic i atractiu Jude Law, entre altres actors coneguts. Us recomano que l'aneu a veure si us agraden aquest tipus de films romàntics; a mi em va agradar molt, em va emocionar, em va fer riure, em va entretindre... Al sortir del cinema, com feia molt i molt fred vam parar al Nelson, una cafeteria enorme del centre de Lleida, a fer un cafè amb llet ben calentet.

1 Comments:

Blogger pititeta said...

A veure.. A part del Jude Law, a la peli tb hi surt el Jack Black, la Cameron Diaz i la Kate Winslet (que està molt i molt guapa a la peli)
La veritat és que ens ho vam passar molt i molt bé (i no em vaig adormir al cine!!!)
Petonets

27 de desembre, 2006 21:46

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home