dimecres, de novembre 01, 2006

Vot per correu

Avui, dimecres 1 de novembre, dia de Tots Sants, es celebren les eleccions al Parlament de Catalunya. Com estic a Saragossa i no tenia intenció de baixar a Lleida per un dia, vaig complir amb el meu deure de votar via correu.
Fa dos dissabtes vaig anar a una oficina de Correus per tramitar la sol·licitut de vot per correu. A mitja setmana em van enviar una carta certificada amb totes les paperetes dels diferents partits polítics que es presenten a les esmentades eleccions; vaig triar la papereta del partit polític que té les meves simpaties i vaig enviar-ho per correu certificat urgent.
Tot ha estat ràpid, sencill i de franc. Animo la gent que no pugui votar en qualsevol tipus d'eleccions o referèndums degut a no trobar-se en la seva ciutat que ho faci mitjançant aquest sistema, perquè és un deure de tots anar a votar, idependentment si un es decanta per un parit polític o per un vot en blanc, però és important anar-hi.