divendres, d’octubre 20, 2006

Darrerament

Primera 7mana a Saragossa
El passat 25 de setembre vaig reemprendre les classes d'universitat a Saragossa. El reencontre amb els companys de pis, de classe i la gent amb la que et mous és una cosa molt bonica després de tot l'estiu de no veure't ni parlar.
El primer dimecres vaig anar amb un company de pis a veure el partit del Werder Bremen-Barcelona a un bar anomenat Capitan Hook; tots dos vam anar-hi per motius ben diferents però que es complementen; a ell l'apassiona el futbol i a mi m'encanta coneixer locals. El bar té una ambientació de fusta que sembla l'interior del vaixell del capità Hook.
Al dia següent, el primer dijous universitari, tenia sopar amb els companys d'Enginyeria Sense Fronteres i vam reunir-nos al Pantagruel, una tasca on vam sopar a base de tablas, taules de fusta amb patés, formatges, embotits i pa torrat. Per cada tabla es servia una ampolla de vi (clarete o negre).
Festa Major de Tardor de Lleida
El cap de setmana del 29 i 30 de setembre va ser la Festa Menor de Lleida. Dissabte vam sopar a l'Alt Berlín, una hamburgueseria de caire alemà (suposo) on fan un entrepà steak especiat deliciós. Després vam anar a fer una volteta per les firetes i vam estar per la Rambla de Ferran on la nit va ser amenitzada pel grup The Chanclettes Discomòbil.
Diumenge vam fer una ruta guiada pel castell de La Seu Vella i vam mirà els focs artificials de cloenda de festes des d'allí, ja que estant situat en un turó, esdevé el millor mirador possible. A continuació vam tancar les festes sopant en el Mamma Mia, una pizzeria que crec que és el restaurnat on he anat més cops a sopar en el que va d'any.
De tapeo
Simplement destacar que el Manu, un company de pis amb qui em porto molt i molt bé, vam quedar dilluns 2 d'octubre al vespre amb el Félix, un noi que durant uns mesos va viure amb nosaltres però que finalment va marxar a treballar a Barcelona; per sort nostra ha tornat a Saragossa. Vam fer una copa en la Cafeteria Laurel; una tapa de chipirons amb pebrots del padró en una tasca de tapeo anomenada Murphy's, on l'ambientació és de temàtica de braus (el uniforme dels cambres imita al tratje de llums dels toreros i les parets estàn plenes de fotografies de toreros); i unes braves en un bar prop del Pilar.
Sant Francesc d'Assís
Dimecres 4 d'octubre va ser el sant del meu pare i quan divendres vaig tornar a Lleida vam anar a celebrar-ho al Mesón Don Rodolfo, molt recomanable. De primer vam prendre un picapica a base d'ibèrics, musclos i calamars; de segon jo vaig prendre magret d'ànec.
Sopar d'EUPeros
Com ve sent costum, de tant en tant quedo per sopar i sortir de festa amb els companys amb qui vaig estudir la Tècnica d'Industrials a Lleida. El dissabte 7 vam menjar a la pizzeria El Racó on vam poder possar-nos al dia de les nostres vides. Disfruto molt amb aquests sopars. Després vam ballar al pub Big Bar i vam acabar en el River Cafè.
Darrer cap de fetmana de festa
A la Universitat de Saragossa, fins les festes del Pilar, es pot estar tranquil, però un cop passen, els estudiants ens hem de carregar les piles perquè llavors comença el curs de debò. Així que aquest passat cap de 7mana va ser el darrer en que em vaig despreocupa de fer feina. Dissabte vam sopar amb els amics al Iruña, restaurant a base de tapes navarreses; després em vam portar a un lloc nou a fer una copa, el City Arms, un local enorme amb una elegant ornamentació de fusta.
Diumenge vaig fer un beuret amb la pititeta a la cafeteria Melburne, una cafeteria força gran i molt bonica. Darrerament han inagurat locals molt bonics a Lleida per fer copes.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Carles, encara que no ho faci massa sovint, m'agrada molt passar-me de tant en tant pel teu blog. M'agrada molt com contes les teves estàncies per diferents bars i locals. La veritat és que consegueixes que se'm faci la boca aigua. Curiós lo de les "tablas"... La veritat és que uns bons embotits tallats adequadament amb un bon formatge i un bon vi... com no s'ha de fer la boca aigua!! Bueno, pues segueix cultivant aquesta forma d'art que és el de la degustació de tapes i menjar en egenral (jo ho considero un art, perquè a fi de comptes és fer deleitar un dels cinc sentits: el del gust). Pues un saludo i que et vagi molt be... Ja ens veurem!

23 d’octubre, 2006 12:29

 
Blogger pititeta said...

Niñ!! A veure si poses fotos, joé!
Es dilluns i estic KO... Com arribaré al divendres??
Petonets

23 d’octubre, 2006 23:21

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home