dilluns, d’octubre 09, 2006

Musiquem Lleida!

El cap de setmana del 6 al 8 d'octubre es va celebrar a Lleida un festival internacional de música organitzat per la Coral Shalom amb la intenció d'apropar la música a la gent, de manera que els diferents escenaris van consistir en places, carrers i sales públiques possibilitant que qualsevol persona que estiguès passejant poguès deturar-se i disfrutar-hi lliurement.
Passejant pel carrer Major de Lleida, vaig sentir una bonica cançó a capella que venia del pati de l'Institut d'Estudis Ilerdencs; m'hi vaig apropar i vaig poder gaudir de la bellesa sonora d'un grup anomenat Sixters, compost per quatre noies que nomès feien servir un únic instrument en les diferents cançons, les seves veus.
Per més informació del festival o del grup que vaig poder escoltar, aneu a les següents adreces electròniques: www.sixters.es.vg i www.paeria.es/cultura/CAT/musica/musiquem.html.