diumenge, d’octubre 29, 2006

Per Balaguer

Balaguer és un poble situat a poc menys de 30 Km de Lleida; al juliol hi vaig anar perque celebren la Transegre, un descens festiu i popular del riu Segre en que la gent crea les seves propies embarcacions.
Estudiant la carrera a Lleida, vaig conèixer una noia que és d'aquest poble. Sempre li deia que un dia havíem de pujar tots a Balaguer i sortir una nit per allí; doncs aquest dissabte vam descobir la nit balaguerina.
Concretament hi ha una zona amb quatre o cinc pubs o sales de ball per gent jove; em van agradar el Zeppeling i el Planeta, i em va sorprendre la Sala Cats ja que al retol de sobre la porta d'entrada hi tenien el cap d'un gat gegant.

2 Comments:

Blogger pititeta said...

A mi de la Sala Cats, més que el rètol el que em va impressionar van ser alguns dels personatges que hi havien... No tinc paraules

30 d’octubre, 2006 22:26

 
Anonymous Anònim said...

Ui ui ui!!! Quin començament.... "Balaguer és un poble" !!!! Però si és la Ciutat Tropical!!! Capital del comptat d'Urgell i la comarca més gran de Catalunya!! i mare d'innumerables històries i personatges...

El Planeta per mi és la millor sala en aquest moments.

Espero que hi torneu ben aviat.

31 d’octubre, 2006 13:48

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home