dilluns, d’octubre 16, 2006

De pilares

Després d'un parell d'anys d'estar a Saragossa, per fi he pogut disfrutar de les tant conegudes Festes del Pilar. La gentada que si pot trobar pels carrers és inimaginable!! La plaça del Pilar, els carrers del casc antic i el grandíssim Passeig de la Independència estaven plens de gom a gom.
Vaig assistir a un concert de flok en una placeta molt bonica on hi havia entre el públic un espectador de luxe, Javier Aguirre, component del grup Amaral; al concert de La Oreja de Van Gogh en el Passeig de la Independència; vaig anar de pubs i a l'ofrenda floral en la plaça del Pilar; vaig sopar en el Burguer Paco, un local on fan unes hamburgueses molt grans; vaig anar a les firetes i vaig saltar al ritme de la música de Celtas Cortos en Interpeñas, tot això acompanyat amb el tradicional cachirulo vermell i negre.
Havia sentit a dir que les festes del Pilar eren especials, i crec que efectivament ho son; no se si em deixo influenciar perque després d'estar vivinnt dos anys en aquesta ciutat considero que formen part de mi, però de totes maneres han estat uns dies genial.
P.D.:
Frases mítiques del concert de Celtas Cortos:
"Venimos a hacer una ofrenda anarco-sindicalista a la virgen del Pilar"
"Haz turismo invadiendo un país"
"Sexo, sexo, sexo!!!"

2 Comments:

Blogger pititeta said...

Constato que és així i que les festes han estat una passada...
Per als que no hi vau ser i ho volgueu comprovar només cal que entreu a youtube i busqueu zaragoza pilares i veureu alguns fragments de les festes i com deien els Celtas.. Al sexo!!!
i jo, q no surto a cap lloc???

17 d’octubre, 2006 23:03

 
Blogger pititeta said...

altres grans frases van ser:
-El guitarrista, que tiene LA PARTE de una gripe (?¿?¿?)
-La virgen del Pilar, con totdos mis respetos, que antes era mi novia, pero lo dejamos (..)pq ella era virgen y yo lo que quería era.. EL SEXO, EL SEXO, EL SEXO, SEXO SEXO!

18 d’octubre, 2006 21:54

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home