dimarts, de novembre 29, 2005

Have a nice day

M'ho he de prendre amb ressignació i bon humor; avui tinc, entre classes i pràctiques, un horari que va de les 8 del matí a les 21:30 de la nit en sessió continua, sense cap pausa més que els deu minuts de descans entre classe i classe. Impressionant, oi? Suposo que al llarg del dia experimentaré quelcom similar que els corredors de fons o de maratons, els quals, centren part del seu èxit en el factor psicològic.
Ara més que mai em ve a la ment un fragment de la pel·lícula Què va passar entre el meu pare i la teva mare, escrita i dirigida pel meu admirat Billy Wilder, on una persona d'Estats Units viatjava a Itàlia i es quedava perplexa que entre la una i les quatre del migdia, tots els establiments tancaven perque era l'hora de dinar.
La meva ment ja rutlla i nomès faig que pensar en el títol del nou single de Bon Jovi, Have a nice day.

2 Comments:

Blogger pititeta said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

29 de novembre, 2005 16:09

 
Blogger pititeta said...

Ah!!! Qui estigués a Itàlia!
Em vindreu a veure quan estigui vivint al meu petit apartament al Trastevere o a Vina Venetto???
Mira la part positiva, Chico Ostra... Dijous seràs a Madrid i serà com si tanquéssis de 2 a 4
Petons

29 de novembre, 2005 16:11

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home