diumenge, de novembre 13, 2005

Menjar búlgar i tornada al Smiling

Aquest dissabte vaig anar a sopar amb la Pititeta a un nou restaurant, El Castell. Es tracta d'un lloc de menjar búlgar; la carta es basa en kebabs, entrepans, amanides i tapes. Nosaltres vam tastar un parell de kebabs (kebab El Castell i Kebab Tatur) i un parell de tapes (bunyols replens de formatge i samir, que son boles d'arròs especiat recobertes d'una fulla).
En el restaurant em vaig trobar a un amic amb qui vaig compartit vàries tardes mentre tots dos fèiem el projecte final de carrera, ell d'agrònoms i jo de la tècnica de industrials; em va fer molta il·lusió saludar-lo.
Després de sopar vam anar a fer un beure al Smiling Jack, feia temps que no hi havia anat i crec que hi tornaré més sovint; m'ho vaig passar molt bé amb la música i les imatges dels videoclips.

2 Comments:

Blogger pititeta said...

Segona versió dels fets segons testimoni presencial (servidora):
Vam demanar un Kebab el Castell, que és una especialitat libanesa, no confonguem al personal.
No era Kebab Tatur, era una cosa com Küfta o algo així, sé que portava uan K i una ü. Era arn picada amb formatge i pernil a dins acompanyat per una truita molt, molt fina a sobre i una salsa de iogut amb herbes.
Els bunyols eren formatge búlgar arrebossat. El formatge búlgar té un gust saladet molt bo, a mi em van agradar molt.
A destacar del Smiling Jack el gran DVD musical de "La edad de Oro del Pop Español", que va triomfar entre els assistents (tres nois davant nostre ballaven amb molt d'èmfasi), amb cançons com Ritmo de Garaje de Loquillo y Los Trogloditas o Bailando de Alaska y Los Pegamoides.
Pero el artista que va marcar la nit va ser John Fogerty, uan cantant country que, tal i com va assenyalar Chico Ostra, semblava més aviat un pare de família. Semblava el típic pare de les sèries americanes amb el sopar a taula davant de la tele, el DVD en qüestió era un concert i la mitjana d'edat del públic jo crec que superava els 60 anys (devia de ser gratis??). Un altre gran moment va ser la cançó Corazón Espinado, de Santana acompanyat per Fher (veu del grup Maná).
La nit la vam acabar el Believe on a part del reaggeton (només me n'agrada una), María Isabel, Shakira i Coti.
Un nit perfecta!!!

17 de novembre, 2005 22:30

 
Blogger chico_ostra said...

Els kebabs no són una especialitat libanesa, sinó que és una especialitat típica dels països de l'est, com Bulgària, Grècia, Romania...

18 de novembre, 2005 10:34

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home