dimarts, de novembre 08, 2005

Moltes gràcies pititeta

La pititeta encara no ho ha explicat en el seu bloc i com que no se si el tant esperat post arribarà a publicar-se mai, m'adelanto. Aquesta personeta va anar a passar uns dies a Roma amb unes amigues i m'ha portat targetes d'alguns restaurants; ja en tinc 129!!!

També m'ha portat una samarreta molt xula amb el típic dibuix anatòmic del Leonardo da Vinci. M'agrada molt la samarreta i mai haguès pensat que algun dia portaría un dibuix d'una persona amb el membre a l'aire lliure, pero va a ser que sí.

1 Comments:

Blogger pititeta said...

Aquest "típic dibuix anatòmic" amb el membre a l'aire es conegut com L'Home de Vitrubi o La Divina Proporció. Quan llegeixis El Código da Vinci o t'arrossegui al cine a veure-la en sabràs més coses, jeje

Petons

08 de novembre, 2005 22:58

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home