dimecres, de febrer 28, 2007

La tornada

Fa més o menys un mes vaig anar a veure el partit de l'anada del cuarts de final de la Copa del Rei disputada entre el Barça i el Saragossa. Doncs ara tocava anar a veure la tornada i patir una mica per saber si el Barça seria capaç de remontar el marcador advers.
Vaig anar amb dos companys del pis de Saragossa, el Riki i el Manu, a una cerveseria anomenada Capitán Hook. Allí vam prendre un entrepà per sopar (jo vaig demanar l'entrepà Hook, que era un entrepà de xapata amb una saltxixa, ceba, pebrot vermell i formatge), un xampú (coneguda per aquestes terres com a cerveza con limón) i el que més s'aproximava a les patates braves segons la carta, papas a las tres salsas (mallonesa, curry i quetxup). El local és bonic, tot de fusta, amb motius del vaixell del Capità Hook i hi havia molt bon ambient. Per cert, finalment el Barça va passar de ronda i van marcar els dos jugadors que més m'agraden, l'Iniesta i el Xavi.