dissabte, de febrer 17, 2007

Dia de Carnestoltes

Vaig assistir en una carrossa on les noies anaven vestides de cordobès i els nois de flamenca. Ha estat la disfressa més atrevida que mai m'he possat i és el primer cop que tinc l'oportunitat de fer el recorregut pujat dalt d'una carrossa tirant confeti, ballant i saludant a la gent que mira la rua. Ens ho vam passar d'allò més bé, suposo que l'any vinent repetirem amb la mateixa associació (Pau Pi, rei del Carnestoltes), tot i que ens implicarem una mica més ajudant en la construcció de la carrossa.
Ara feia molt temps que no em disfressava, però em sembla que a partir d'ara endavant no hi haurà any que no amagui el meu rostre darrera una màscara per disfrutar de les bojeries que ens permet fer el Carnestoltes.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Va ser una autèntica passada.. Jo m'ho vaig passar molt bé i estaveu genials de debó.
Un petó, flamenquilles, jejje

20 de febrer, 2007 21:56

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home