dissabte, de gener 20, 2007

El cap de 7mana

Per cel·lebrar l'obtenció del carnet de conduir vam anar amb la familia al restaurant Casa Miquel (també conegut con Les Miqueles). De primer vam fer un pica pica a base de pernil ibèric, pop a la gallega i una amanida de favetes i gules; de segon vaig pendre magret d'ànec al porto i de postres puding de la casa. És un molt bon restaurant.
Dissabte per la nit vam anar amb els amics a sopar al Trastevere, restaurant on serveixen unes pizzes, uns plats de pasta i uns carpaccios boníssims. Jo em vaig partir amb la pititeta una pizza i uns fettucce al nero. Després vam anar a fer un beuret al Smilig Jack, un local de fusta i poca llum. Allí m'ho vaig passar superbé; ens van divertir moltíssim ballant cançons dels anys 80 i 90 com Mescalina de Los Rebeldes, Para Ser Feliz Quiero Un Camión de Loquillo, Enamorado De La Moda Juvenil de Radio Futura, Basquet Case de Green Day, Adiós Papá de Los Ronaldos, Song 2 de Blur i un llarg etcètera.