dijous, de juliol 12, 2007

Mulla't per l'Esclarosi Múltiple

Diumenge 8 de juliol es va cel·lebrar la tradicioal campanya de Mulla't per l'Esclerosi Múltiple. Per la tarda, després de dinar, la pititeta i jo vam aprofitar per refrescar-nos una mica degut la calor que feia, i rés millor que refrescar-se col·laborant amb la causa, així que vam decidir fer una bany solidari. Aprofitant que hi havia diverses piscines on es podia col·laborar, vam decidir anar al Gimnàs Ekke (nova seu de l'antic Gimnàs Lleida), un gimnàs molt modern amb piscina; d'aquesta manera també vaig aprofitar per tafanejar una mica i vaig poder veure com és aquest nou local. La idea del Mulla't és fer un donatiu econòmic directament o bé comprar algun dels productes que es venen. Jo em vaig comprar una samarreta (ja he perdut el compte de samarretes solidaries que tinc) i unes ulleres de bucejar. De les 2 hores ben bones que vam estar-hi, vam fer unes 15 piscines cadascú i després vam disfrutar durant molta estona (fins esatr ben arrugats) del jacuzzi del cantó de la piscina. A Lleida, és van fer un total de 110 piscines i es van recaudar 58.000 euros. I tu, et vas mullar per l'esclerosi?